Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

WARNSVELD, KUNSTROUTE 2012.

Met 5 kunstenaar stonden we bij ons in de tuin.

2 dagen, zaterdag en zondag.

Het weer zat mee en er waren veel bezoekers.

We hebben een heerlijk inspirerend weekend gehad.

Zo leuk om dit samen met elkaar te organiseren.

11 opmerkingen:

Unknown zei

Jammer dat ik niet kon komen
Ziet er erg uitnodigend uit
Fijn dat het zo´n succes was
Nu kun je nagenieten
Liefs Gea

Yvonne zei

Wat leuk dat het zo'n succes was, jullie zoveel bezoekers hadden en ja, het weer, wat een mazzel zeg! Wel zo leuk dat het misschien volgend jaar voor herhaling vatbaar is?
In jullie tuin ziet het er in ieder geval heel uitnodigend uit.
Groetjes van Yvon

Elizabeth zei

mooi initiatief.. wat een gok om buiten te staan! maar wel heerlijk als het lukt.

ida zei

wat leuk om zoiets in eigen tuin
te organiseren; ziet er gezellig uit, jammer dat het te ver weg is..

groetjes Ida

Hermien (Sproet) zei

Wauw Marleen, wat een happening, ook nog een beetje mooi weer getroffen dus!! Genieten als alles een beetje loopt zoals je hoopt (of beter zelfs!)

Judy zei

Dat ziet er goed uit, al die tenten! En wat fantastisch dat het weer meewerkte!

Jolette zei

Wat fijn dat het zo,n succes was Marleen!
Op de foto ziet het er in ieder geval gezellig uit!!!

Hannie de Beer zei

Ik hoorde er van verschillende mensen iets over, maar helaas nét even te ver voor me! Ziet er heel gezellig en zomers uit.

Gesina zei

Het zag er echt gezellig uit, het was ook gezellig om bij je familie in de tuin te mogen exporteren.
We hebben er veel aan beleefd.
Groetjes van je zusje.

Gesina zei

Het zag er echt gezellig uit, het was ook gezellig om bij je familie in de tuin te mogen exporteren.
We hebben er veel aan beleefd.
Groetjes van je zusje.

Bianca Kalksma zei

Heel jammer dat we niet konden, anders was ik zeker langs gekomen... Fijn dat het zo'n succes is geweest!!