Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

CHALLENGE.

Ook nu kun je weer genieten van de prachtige resultaten van andere kunstenaars op A nos pinceaux.


 De onderste aquarel heb ik zonder schets geschilderd. Een snelle aquarel.

5 opmerkingen:

Judy zei

Wow Marleen! Mijn absolute favoriet is de tweede, erg mooi!

Bianca Kalksma zei

Ja, ik vind de snelle aquarel ook het mooist, prachtig! En snel is bij jou echt snel, heb er echt bewondering voor hoe mooi het resultaat dan is!

renate zei

Heel mooi Marleen. Ik vind de bovenste het mooiste. De kleur van de bloemen is wat intenser en volgens mij heb je ook inkt gebruikt. Heel mooi!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dat is bereknap Marleen. En dat zonder tekening, ik doe het je (nog -haha) niet na, misschien lukt me da nog een keer.
Maar je schilderij is beeldschoon. De achtergrond geeft veel diepte, prachtig en de bloemen zijn super.
groetjes Marja

Hannie de Beer zei

Prachtig! Zelfs mét schets zou ik het niet klaarkrijgen!Ik zou voor de onderste kiezen, al is de eerste ook erg fraai!