Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

GEMENGDE TECHNIEK.

Even heel wat anders.

Ik ben geneigd om het "Vroege puberteit" te noemen, maar misschien is het beter het aan de kijker zelf over te laten wat er te zien/voelen is.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Het is een betoverend beeld ik vraag me af hoe het voelt
Ik blijf kijken en nieuwe dingen ontdekken
Bijzonder

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is sprookjesachtig. Door een wazig net aan de voorjant doorlopend op een sprookjesachtige weg met fantastische kleuren. En je voelt je vrij.
Dat roept het bij mij op Marleen.
Prachtig.
Groetjes Marja

Bianca Kalksma zei

Het lijkt alsof er een gordijn ergens voorhangt, voor een landschap. Het zijn niet echt mijn kleuren, ik vind het door het zalmkleurige een beetje medisch aandoen. Misschien moet ik het in het echt een keer bekijken en dan beloof ik dat ik er niet zo moeilijk bij zal kijken als ik nu doe ;)!

Bianca Kalksma zei

Het linkergedeelte vind ik qua kleur heel mooi en het onderste is echt heel mooi alsof het een grassoort is. Hm. Je blijft er wel naar kijken!

Hannie de Beer zei

Wat het ook is: het is prachtig!
Lijkt met transferverf gedaan,waarop je huishoudfolie hebt gekreukeld?

renate zei

Hallo Marleen. Het kwam mij een beetje bekend voor. Wat blijkt? Ik heb ook zoiets gemaakt. Kijk maar eens op http:// watercolorpassion.com/Projects en dan bij de bovenste "Texture" challenge. Ik dacht eerst dat jij ook meegedaan had. Ze lijken best wel op elkaar. Grappig!